marți, 22 ianuarie 2013

CONNECT-R INCHIDE ANOTIMPUL VEDETELOR MONDENE!

Daca primavara este anotimpul iubirii, se pare ca la final de iarna din ce in ce mai multe personalitati se pregatesc intens pentru noi aventuri, despartindu-se si iscand scandaluri spumoase.

Fiorul despartirilor a zguduit lumea mondena, furisandu-se si in lumea muzicala. Dar iata ca aici, ritmul este mai lent...alunecand de la R&B la raggae.

Casa de discuri Roton lanseaza astazi primul single Cortes, un featuring ca un experiment chimic exploziv cu nimeni altul decat Connect-R. Piesa 'Vedeta mea' este inspirata dintr-o poveste reala, traita de curand de catre cei doi.

'Am avut ghinionul sa fac cunostinta cu o femeie superba. Dupa o poveste de dragoste care parea prea buna ca sa fie adevarata...am descoperit ce ascundea sub rochiile ei mulate si tocurile cui - o aspiranta care nu isi dorea decat sa devina cunoscuta!' a inceput Cortes.

'Ca si cum as fi fost victima unui episod din Tradati in Dragoste, Nimfa mea a incercat sa-l seduca pe prietenul meu, Connect-R. Atunci am inteles - ea nu facea decat sa incerce sa intre in clubul select pe usa secundara!' a continuat el.

Connect-R a intervenit: 'Pe iubita prietenului meu o interesau mai mult emisiunile mondene decat relatia cu el. A incercat sa ma desparta de Diana, logodnica mea si sa ajunga subiect de presa dar nu ii vom face placerea sa ii mentionam numele pentru ca, nu-i asa - regizorii suntem noi iar ea a pierdut rolul principal'.

'Am lasat aroma ei pacatoasa in spate si ne-am varsat of-ul in cerneala' ne-au marturisit cei doi. Iar ceea ce a iesit se numeste...HIT!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu