joi, 21 martie 2013

#Eu #Moldcell #Eurovision2013 #Suedia #Moldova

Cand am fost invitat sa fiu blogger oficial la selectia nationala a concursului Eurovision Moldova 2013, am acceptat deodata, pentru ca imi doream asta foarte mult! Am fost incantat de aceasta idee si am si participat cu mare drag. M-am gandit, totusi, ca poate va exista si posibilitatea de a pleca, tot ca blogger, la Malmo (Suedia), unde pe 18 mai va avea loc marea finala a concursului Eurovision Song Contest. Iata ca aceasta posibilitate o ofera compania Moldcell printr-un concurs.

Unul dintre cele mai mari vise de-ale mele este sa ajung la Eurovision Song Contest, mai ales la editia din anul acesta, pentru a putea sa o vad pe LOREEN, o artista care-mi place extrem de mult si a carei muzica o ascult in toata ziua. Prietenii mei pot confirma asta! :)) Acest vis se poate realiza numai cu ajutorul vostru! VA ROG frumos sa comentati si sa dati LIKE & SHARE la acest articol, iar eu la randul meu o sa va stau la dispozitia voastra, adica o sa va ajut si eu cu like-uri cand o sa aveti nevoie!

6 comentarii:

Blog Archive