vineri, 7 septembrie 2012

New single: Dee-Dee - Nu vreau sa aud de altcineva

        Frumoasa craioveanca Dee-Dee, revine cu o noua piesa, de data aceasta in limba romana. Noul single se numeste "Nu vreau sa aud de altcineva" si este o piesa ritmata, asa cum ne-a obisnuit artista si totusi un pic diferita fata de piesele ei anterioare.
        "Noul meu single "Nu vreau sa aud de altcineva" vine ca o completare la ceea ce fanii mei stiu deja despre mine, si anume ca iubesc sa cant in limba romana, simteam deja nevoia de o astfel de schimbare, dar si faptul ca versurile scrise de Sianna ma definesc in totalitate. Nici eu nu ma puteam descrie mai bine, sunt exact asa, atunci cand ma indragostesc ma pierd iremediabil, nu mai conteaza restul, suntem doar eu si el! Nu e o schimbare de stil ci o alta stare de-a mea expusa si scoasa la suprafata cum nu se putea mai bine de Radu Sirbu, compozitorul si producatorul noului meu single. "
        Pentru a fi la curent cu noutatile artistei, dati un like la pagina oficiala de FB https://www.facebook.com/OfficialDeeDee


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu