joi, 13 martie 2014

LIVE BLOGGING: EUROVISION MOLDOVA 2014. SEMIFINALA II


20:00 GENERIC DE INCEPUT
20:01 Dansatori pe scena in deschidere
20:07 Prezentatorii si-au facut aparitia pe scena si anunta sponsorii si partenerii. Nicu Turcanu si Djulieta Ginu.
20:10 Legatura in camera verde.
20:11 Prezentatorii anunta participantii semifinalei.
20:14: Tabelul participantilor  si numerele de telefoane dupa care o sa puteti vota
20:17 Anuntarea juriului
20:18 START TELEVOT!
20:19 Pe scena urca prima concurenta: Cristina Scarlat - Wild Soul. Intr-un cuvant PERFECT! Show? Avem! Imagine? Avem! Piesa puternica? Avem!

20:23 Anna Gulko pe scena. Piesa "Happy Tomorrow". Draguta piesa.
20:28 Pe scena Curly cu Your Recovery. Interesant show! Piesa este taaare buna si LIVE suna perfect, spre uimirea mea.

20:31 Diana Staver - One And All. Tare-mi place interpreta asta...E frumoasa! Piesa, din fericire, este buna, insa interpreta a falsat...
20:35 PUBLICITATE
20:37 LEGATURA IN CAMERA VERDE
20:44 Legatura prezentatorilor, care numesc din nou partenerii si sponsorii.
20:45 Dana Markitan - Queen Of The Dancefloor. Puternica vocea artistei... Piesa este una dintre favoritele mele din anul acesta.
20:49 Aurel Chirtoaca - Urme de iubiri. Piesa de ascultat acasa...Nu este o piesa de Eurovision. Nu ma prinde si eu personal nu i-as da sanse sa ajunga in finala.
20:54 Edict - Forever. Carizmatici tinerii, insa imi placea mai mult prima componenta a trupei. Destul de bunicica piesa si vocea interpretei e puternica, insa show-ul a lipsit.
20:58 Margarita & Metafora - Vis. DISLIKE! Incepand de la numele proiectului si terminand cu piesa si show-ul, nu-mi place!
21:01 PUBLICITATE
21:05 Legatura in camera verde.
21:09 Legatura prezentatorilor
21:10 Lucia S - Frozen. E favorita mea! Daca ar depinde numai de mine, pe ea as trimite-o sa ne reprezinte tara la ESC.
21:14 Mikaella - Follow Your Dreams. Piesa e so so, dar nu-mi place numele ei "Mikaella". Cunoscatorii stiu de ce! :)))
21:18 Glam Girls - You Believed In Me. Simplu, frumos si cu gust.
21:23 Lana Lights - Solar Wind. Atat am de zis: DISLIKE!
21:26 Legatura prezentatorilor.
21:32 RECAPITULARE
21:39 Legatura in camera verde.
21:40 STOP TELEVOT!
21:45 Invitati speciali: MILENIUM. Offf doamne! Mai bine nici nu-i invitau! M-au obosit!
22:24 Legatura in camera verde
22:24 Tabelul preventiv de voturile publicului.
22:27 Recapitularea semifinalistilor din prima semifinala.
22:31 Tabelul cu notele fiecarui membru al juriului.
22:31 Favorita juriului si a mea este LUCIA S.
22:35 FINALISTII SUNT: Cristina Scarlat, Mikaella, Curly, Lucia S, Edict, Diana Staver, Aurel Chrtoaca.
10:37 Extragerea numerelor cu care vor evolua semifinalistii in finala.
Dupa pauza va mai fi ales un participant care va intra in finala.
Urmeaza alegerea ultimului finalist si talk-show-ul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu