sâmbătă, 15 iunie 2013

LOREEN - SHOW INCENDIAR LA CHISINAU

In sfarsit mi s-a implinit un vis! Impreuna cu cativa colegi bloggeri, ieri, de ziua internationala a bloggerilor (14 iunie), am vazut-o pe LOREEN, care aseara a facut un show de zile mari in clubul de noapte, DRIVE. Artista a urcat pe scena la ora 1 si a cantat aproximativ 30 de minute, timp in care a interpretat hiturile: We Got The PowerEuphoria, My Heart Is Refusing Me, Crying Out Your Name, In My Head, Sidewalk. Aseara a fost o nebunie totala! Ganduri si emotii pozitive aveam mii, insa nu credeam pana la capat ca voi reusi sa ajung la EA. De fapt, nici acum nu-mi vine a crede, parca, pana nu ma uit la poza de mai sus. :))) Sunt unul dintre norocosii ce au avut ocazia sa o cunoasca face to face pe indragita interpreta. Nu cred ca-mi ajung cuvinte acum, ca sa-mi exprim admiratia si dragostea fata de Loreen. Daca m-ati urmarit pe retelele sociale, atunci cred ca stiti cat de tare o iubesc, dar din cate am vazut aseara, nu-s eu singurul! :D Un lucru foarte frumos ce nu mi-a scapat din vedere aseara, a fost faptul ca pentru a o vedea pe Loreen, au venit chiar cativa fani din Rusia, care desi nu au putut intra in club din anumite motive, au gasit posibilitatea de a sta de vorba cu interpreta hitului "EUPHORIA". Deci, cum se zice: Daca tare-ti doresti, ti se implineste. Important e sa ai destul curaj si ambitie, ca sa ajungi unde-ti trebuie! :) Intalnirea cu Loreen de la ora 3 dimineata, o voi tine minte toata viata! Mai jos va las sa ascultati piesa "We Got The Power" si sa vedeti si un mesaj video de la Loreen pentru fanii rusi, care vor avea ocazia sa o vada pe cantareata la Moscova pe 13 iulie, in cadrul concertului "Europa Plus Live 2013".

Tin sa spun un mare multumesc organizatorilor si clubului DRIVE, care ne-au oferit posibilitatea de a vedea un show adevarat, de exceptie si pentru a cunoaste oameni noi!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu