luni, 10 iunie 2013

Redescopera Moldova 2013. In weekend am descoperit orasul Comrat.

Incepand de sambata dimineata si pana duminica seara, multumita campaniei "Redescopera Moldova 2013, Comrat", a carui sponsor general a fost compania Moldcell si partener media - "Gazeta de sud", am avut posibilitatea de a cunoaste orasul Comrat, oras cu peste 250 de ani de istorie. A fost un weekend interesant, avand in vedere ca chiar am aflat lucruri noi si frumoase. In aceste 2 zile, am reusit sa vizitez fabrica de prelucrare a lanei de oaie, fabrica de vinuri din "Chirsova", sat in apropiere de Comrat, muzeul de istorie din Comrat si am observat ca localnicii sunt ospitalieri. Pe langa faptul ca am descoperit orasul Comrat impreuna cu echipa mea "Music Beat", formata din 4 bloggeri: Victor Dicov, Ana Cultuclu si Vitalie Vrabii, am cunoscut si bloggeri noi (pentru mine) ca: Alexandru Bordian, Ana Gorea, Laura Turcanu si Grigore Vieru. Am fost incantat de cunostinta! Cu ei m-am asociat un pic mai mult, pentru ca nu-i cunoscusem pana acum "face to face", ci doar pe facebook si sper sa ne mai intalnim in proiecte interesante si nu numai. :D

Vreau sa multumesc din nou lui Eugen Luchianiuc pentru organizare, companiei Moldcell (sponsor general), Gazetei de sud (partener media), hotelului "GRAND" pentru ospitalitate si lui Grigore Vieru pentru transport. Mai jos va las sa vedeti cateva dintre multele poze realizate la Comrat, in cadrul campaniei "Redescopera Moldova".

La intrare in Gagauzia.


Fabrica de vinuri din Chirsova.


Asa se spala blanurile la fabrica de prelucrare a blanitelor de oaie.


Universitatea de Stat din Comrat.


A. Puskin pe aleea clasicilor din Comrat.


Podoabe nationale gagauzesti. Poza din muzeul de istorie din Comrat.


Covor national gagauzesc, facut din papura.


Hotelul GRAND (aici am fost cazati). Daca o sa ajungeti prin Comrat, aici e locul perfect pentru a va odihni.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu