joi, 26 iulie 2012

New video: Anda Adam - Say goodbye


      Anda Adam a lansat in  pe Libertatea.ro, noul său videoclip, “Say Goodbye”. Regizat de Iulian Moga, clipul o prezintă pe artistă într-o postură nouă, nostalgică, vulnerabilă. Totul, într-un decor aproape suprarealist, cadre alb negru, în care singurele obiecte colorate sunt cele câteva zeci de umbrele roșii. Un videoclip spectaculos, cu tente mistice.
       Artista și-a văzut realizat, cu această ocazie, unul din visurile ei mai vechi. Pe platoul din Buftea a fost adus un cal negru friezian, pe nume Taco, direct de la o herghelie situată la Breaza. Frumosul exemplar cântărește nu mai puțin de 600 de kg și a fost transportat cu un camion special.
      “Încă din copilarie mi-am dorit un cal. Nu am avut nici banii necesari și nici spațiul unde să îl țin. La începutul primăverii am avut ocazia să merg la cursuri de echitație pentru prima dată. M-am îndrăgostit de acest sport, pe care îl consider un stil de viață.
În plus, te menține în formă. Ai mușchii tonifiati dupa fiecare lecție de echitație. Mi-a fost frică prima dată. Ai o senzație foarte ciudată atunci când te vezi deodată la asemenea înălțime. Recomand acest sport tuturor. Este foarte relaxant, iti dezvolta capacitatea de concentrare și, pe deasupra, îți lucrează foarte frumos mușchii corpului
”, declară Anda Adam, care a ales să poarte ținute semnate Lena Criveanu.
       Noul videoclip al Andei Adam, “Say Goodbye”, este de azi disponibil pe Youtube, spre bucuria sutelor de mii de faci care îl așteaptă de mai bine de jumătate de an.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu