sâmbătă, 27 aprilie 2013

Eurovision 2013. My TOP 10

Anul acesta Eurovision Song Contest 2013 se va desfasura in Suedia, Malmo, asta dupa ce anul trecut la ESC 2013 (Baku) a castigat LOREEN cu piesa "Euphoria". Prima semifinala se va desfasura pe 14 mai, a doua pe 16 main, iar finala pe 18 mai. La fel ca si in fiecare an, anul acesta sunt piese foarte bune, bune si nu prea bune...Surprinzator, nu? :))) Am ascultat toate piesele participante din acest an si mi-am facut concluziile. Mai jos va prezint un TOP 10, pe care l-am realizat dupa parerea si placul meu! :D

LOCUL 10: Azerbaijan - Farid Mammadov - Hold me



LOCUL 9: Germany - Cascada - Glorious



LOCUL 8: Slovenia - Hannah - Straight into love



LOCUL 7: Ireland - Ryan Dolan - Only Love Survives



LOCUL 6: Austria - Natalia Kelly - Shine



LOCUL 5: Moldova - Aliona Moon - A million/O Mie



LOCUL 4: United Kingdom - Bonnie Tyler - Believe in me

LOCUL 3: Norway - Margaret Berger - I Feed You My Love



LOCUL 2: Denmark - Emmelie de Forest - Only Teardrops



LOCUL 1: Belgium - Roberto Bellarosa - Love kills



Iata asa arata topul meu. Desi la casele de pariuri Roberto Bellarosa (Belgia) cu "Love Kills" este cotat printre ultimile pozitii, eu l-am pus pe locul I pentru ca-mi place extrem de mult piesa! Are ceva deosebit, ca nu degeaba o am pe repeat de aproape 2 saptamani si o ascult zilnic! :)) Voi ce preferinte aveti? Cine credeti ca va castiga anul acesta? :)

P.S. acest articol este strict la tema (TOP 10)! Cu alte detalii din cadrul Eurovision Song Contest 2013 si articole prin care o voi promova pe reprezentanta noastra la ESC, Aliona Moon, voi reveni pe parcurs aici pe blog si pe pagina de facebook.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu