duminică, 21 aprilie 2013

Vezi aici cum arata noua solista a proiectului MISHELLE!

Dupa cum toti deja stiu, Mihaela Ojog nu mai este nici imaginea si nici vocea proiectului Mishelle, insa foarte putini sunt cei care stiu cum arata noua solista, ca de auzit au putut-o auzi in cel mai recent single "Love is a crime", care a fost lansat cu cateva zile in urma si care este in colaborare cu DJ-ul rus - Leonid Rudenko. La fel ca si multi altii, eram si eu curios sa vad cum arata noua solista. Am vrut sa aflu de la "sursa directa", insa am fost dus in eroare, prin urmare cu un search pe google si cu o privire pe facebook, am reusit sa aflu, totusi, ce-mi trebuia. Noua solista se numeste Kristina, este nascuta pe 27 mai 1989 (24 ani) si este originara din Letonia, insa invata si locuieste in Moscova. Din tot ce am aflat, s-a dovedit ca Kristina a urcat pe scena ca fiind Mishelle, inca in luna octombrie a anului 2012, in cadrul concertului "Big Love Show - День Рождения «Love Radio Казахстан»". Nu va mai tin in suspans si va las mai jos sa vedeti noua imagine si voce a proiectului "MISHELLE", proiect ce a luat nastere in urma colaborarii casei de discuri "Sens Music" cu "HaHaHa Production", mai exact cu Randi (solist Morandi).

 

 

SURSA POZE: Facebook, Google, Kapital.kz

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu