marți, 30 aprilie 2013

REMEMBER: GREGORY LEMARCHAL

Azi se implinesc fix 6 ani de cand artistul francez Gregory Lemarchal nu mai este in viata. Unii dintre voi au auzit despre el, altii nu...Eu am aflat despre Gregory Lemarchal de la un prieten in anul 2010 si mi s-a parut una dintre cele mai frumoase "descoperiri" din viata. I-am ascultat o piesa, care de altfel m-a si facut s-a mai caut si sa ascult  alte piese si ulterior sa devin fan Gregory Lemarchal.

Gregory Lemarchal s-a nascut la 13 mai 1983 in localitatea franceza La Tronche si a murit (la numai 23 de ani) pe 30 aprilie 2007 la Suresnes. La varsta de 1 si 8 luni, Gregory a fost diagnosticat cu una din cele mai rare si dificile boli genetice - mucoviscidose, o boala care afecteaza atat caile respiratorii, cat si organele digestive. Specific acestei boli este faptul ca desi organele interne ale organismului uman sunt invelite de mucoase care nu numai le hidrateaza ci si permit buna functionare a acestora, in cazul mucoviscidosei mucoasele devin vascoase, ingreunand respiratia si chiar digestia bolnavului. Este foarte cunoscut faptul ca a canta presupune o dozare eficienta a respiratiei in vederea emiterii cat mai bune a unor sunete muzicale. Desi in cazul sau prezenta sa pe scena devenea nu numai un sacrificiu imens ci in primul rand o dificultate majora. In ciuda acestei boli necrutatoare, Gregory Lemarchal a devenit un artist ADEVARAT! Sa ai asa o boala si sa canti in asa fel...JOS PALARIA! Cred ca daca o sa va intereseze, o sa aflati singuri, asa cum am facut si eu, mult mai multe despre acest ARTIST DESAVARSIT! Va las mai jos sa vedeti 2 inregistrari despre viata lui Gregory Lemarchal si cateva piese de-ale acestuia, care vor trai vesnic in inimile fanilor lui Greg.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu