joi, 16 mai 2013

Single nou: Radu Sirbu - Ia inima mea

Radu Sirbu ne aduce vara mai aproape odata cu lansarea noului sau single  "Ia Inima Mea", o piesa  care debordeaza de optimism, pozitivism si buna dispozitie. Recent Radu Sirbu a mai lansat doua productii muzicale "Rain Falling Down" care se bucura si de un videoclip special si "Rise Up". Radu  le ofera tuturor fanelor sale inima sa in dar si  se declara  mai increzator ca niciodata in noua  sa productie muzicala  "Ia Inima Mea",  care va beneficia si de un videoclip in cel mai scurt timp.

"E o piesa care te duce cu gandul la vara, plina de optimism,  dar cel mai important este o piesa in limba romana, exact cum obisnuiam sa cant pe timpurile cand faceam parte din trupa O-zone sau Mr&Ms.  Ideea piesei este una mai veche,  dar  am avut nevoie de cava timp ca  pe langa productiile si compozitiile muzicale pentru alti artisti sa-mi fac  timp si pentru mine. Am o stare foarte speciala cand o ascult cu boxele la maxim si pot spune cu mana pe inima ca mi-a fost foarte dor sa revin la versuri in limba romana dar mai ales sa constat cat de bine pot sa sune." - a declarat Radu Sirbu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu