sâmbătă, 6 octombrie 2012

New video: Oceana - Put Your Gun Down

          Dupa mega-succesul pe care l-a avut cu "Endless Summer", Oceana revine in atentia fanilor cu un nou videoclip la piesa "Put Your Gun Down", single extras de pe albumul "My House", care a fost lansat pe 3 iulie, 2012. 
          "Put Your Gun Down" este o piesa in stil pop, diferita de single-ul precedent "Endless Summer", datorita careia descoperim o noua latura a artistei, care imbina radacinile sale in muzica raggae si sufletul.
          Eu unul, am ascultat tot albumul "My House" si din toate piesele, "Put Your Gun Down" mi-a placut cel mai mult, respectiv mi-am dorit ca aceasta piesa sa fie promovata ca single si cu atat mai mult sunt incatat ca acum vad si un videoclip, aparent simplu, dar interesant. Voi ce parere aveti?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Blog Archive