joi, 30 august 2012

New single: Natalia Barbu - I Said It's Sad

        Dupa o vara destul de agitata, plina de calatorii, concerte si multe ore petrecute in studioul de inregistrari, Natalia Barbu revine in forta si lanseaza un nou single, intitulat „I Said It’s Sad”. Este prima piesa in colaborare cu producatorul muzical Radu Sirbu si este doar una din piesele care urmeaza sa apara in urma acestei colaborari.
        "Am muncit din greu aceasta vara, pentru ca ne-am propus sa gasim un stil foarte diferit si totodata foarte potrivit Nataliei Barbu, ceva cu care va surprinde cu siguranta. A fost o provocare mare, pentru ca Natalia Barbu de-a lungul carierei sale, a incercat absolut tot ce se poate canta, evident si pentru ca vocea ii permite acest lucru, asa ca am avut foarte mult de gandit si de ales, cum sa sune una dintre cele mai iubite voci de peste Prut? Cert este ca suntem pe aceeasi lungime de unda cu Natalia, probabil si pentru faptul ca avem aceleasi radacini, ceea ce face ca munca noastra in echipa sa fie mai usoara si mai placuta" a declarat Radu Sirbu.
        Cu toate ca denumirea este aparent trista, piesa debordeaza de ritm si energie pozitiva, iar mesajul piesei este unul plin de optimism, muzica si textul piesei fiind semnate de Sianna. La schimbarea majora de look al artistei, a contribuit Make-up Artistul Paulina Buldumea, iar de artwork-ul noului single sa ocupat graphic designerul Ada Bogoevici.
         "I Said It's Sad" e o piesa de stare, relaxata, originala si foarte optimista, am stiut ca vreu sa-i dau viata inca de la primele acorduri, cand mi-a adus zambetul pe buze, chiar daca eram dupa o zi lunga de munca in studiou si foarte obosita. Am invatat versurile in cateva zeci de minute si am cantat-o de parca o cunosteam deja de mult timp, cu multa dispozitie si voie buna. E o schimbare majora de stil pentru mine, care mi se potriveste perfect si sper ca si fanilor mei sa le apara zambetul pe buze cand o vor asculta, pentru ca „I Sad It’s Sad” iti da increderea ca maine soarele va aparea si pe strada ta.”, a declarat Natalia Barbu.
         In aceasta toamna Natalia Barbu a pregatit un sir lung de surprize pentru fanii sai, alaturi de echipa Rassada Music. Artista isi propune o perioada plina in care se va tine de lansari, concerte si filmari si va reveni in forta pe piata muzicala. Pentru a fi la curent cu activitatea Nataliei Barbu dati un like la pagina oficiala de FB https://www.facebook.com/NataliaSota

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu