miercuri, 1 august 2012

Videoclip nou: Voltaj - Lumea e a mea

         Trupa Voltaj a lansat un nou videoclip in premiera pe Urban.ro. Regizat de catre Dan Petcan, “Lumea e a mea” este un videoclip la inaltime, care prezinta o frumoasa poveste de iubire, cu tot ceea ce aceasta include: dezamagiri, despartiri, impacari si momente de neuitat, invaluita intr-o metafora vizuala superba: totul este filmat printre nori.
         “Lumea e a mea” este un videoclip transformat in film, in care fiecare cadru contine o mica poveste ascunsa, iar toate elementele incluse au un rol foarte bine definit. In acest clip, nimic nu este intamplator, iar povestea incepe abia dupa ce viziunea asupra lumii se schimba odata cu ochelarii colorati pe care fiecare dintre noi ar trebui sa-i poarte macar o data in viata.
         "Lumea e a mea" mi se pare o productie GENIALA, atat auditiva cat si vizuala! :X Va invit sa urmariti mai jos videoclipul si sa va expuneti parerile. :>

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu