miercuri, 1 august 2012

Videoclip nou: Spike feat. Guess Who - Lumea mea

        Spike si Guess Who au lansat videoclipul piesei "Lumea mea", piesa care se aude tot mai des la radio. Regizorul videoclipului a fost chiar Spike, adaugand astfel inca un videoclip la portofoliul impresionant de pana acum. E animat, e realist si fantezist, are simboluri, metafore si e ceva diferit de videoclipurile lansate in ultima perioada.
        "Totul a inceput acum o luna jumate. Aveam o gramada de idei, dar parca nici una nu se potrivea. Pana la urma am inceput sa testam tot felul de nebunii si am ajuns la ce se vede, iar acum ca stau sa ma gandesc, nu cred ca exista alta varianta. Singura problema cu care n-am confruntat era ca puteam sa punem orice ne trece prin cap. A fost greu sa luam o decizie. Clipul e plin de tot felul de faze unele mai evidente altele mai subtile. Iar pentru cine are ceva de comentat, raspunsul e pe tricoul meu!", a declarat Spike despre videoclip, pe care va las sa-l urmariti in continuare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu