miercuri, 8 august 2012

Piesa noua: Danny D - Langa mine


       Puştiul de 16 ani, care a apărut în “Pariu cu viaţa” revine cu o piesă în română, care se numeşte “Lâgă tine” şi produsă de băieţii de la Inventive Sound. Danny D a declarat că a scris versurile într-o perioadă mai dificilă din viaţa lui. “Am scris melodia la începutul anului, prin ianuarie, dar am aşteptat momentul potrivit să o lansez. Aceasta piesă e, pot să zic aşa, oglinda sufletului meu, pentru că am scris-o întro perioada mai grea din viaţa mea şi ştiţi cum suntem noi adolescenţi, trăim totul la o intensitate mult mai mare decât ceilalţi. În melodie vorbesc despre o iubire complicată dar în acelaşi timp, iubirea perfectă şi la care nu visam, încerc să exprim dorul faţă de persoana iubită cu ajutorul sentimentelor precum dorinţa sau iubirea dusă la cote maxime. Versurile sunt făcute de mine în totalitate iar melodia este compusă de cei de la Inventive Sound”. La început melodie era concepută pentru o colaborare cu un deejay din Polonia, dar s-a renunaţt la idee şi Danny D spune că “am revenit la Inventivi mei cu care colaborez de ceva vreme”, spune el.
       Tot el mai spune că “în melodie se poate regăsi oricine, de la adolescenţi la adulţi şi de la persoane puternice la persoane extra sensibile. Ma gândesc şi la un videoclip la această melodie şi sper să îl fac curând, ideea e una surprinzător de plăcută, deja am avut o discuţie cu regizorul Zsolt Csiki cu care îmi doresc să lucrez pentru acest clip”.
       Danny D vrea ca această melodie să prindă bine la public şi îşi doreşte “să le mulţumesc tuturor celor care mă susţin în tot ceea ce fac şi vreau să vă spun că vă aşteaptă încă o surpriză mare din partea mea şi a celor de la Inventive Sound împreună cu un artist fresh, Andrada Lane. Mai multe veţi afla curând”. Ascultaţi piesa îm continuare şi aşteptăm părerile voastre despre ea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu