vineri, 3 august 2012

VIDEO: Sianna - I'M Your Angel (Unplugged Version)

        Sianna le-a pregatit o surpriza fanilor sai, o noua versiune a celui mai recent single, lansat in colaborare cu Dj Layla - I'M Your Angel.
Acompaniata de producatorul sau muzical Radu Sirbu, interpreta a reusit sa transforme o piesa ritmata si dansanta intr-una lirică si nostalgica.
        "Am primit de mai multe ori sugestia sa incerc sa fac si varianta slow a piesei I'M Your Angel, evident ca nu aveam cum sa neglijez dorinta fanilor mei. Este pentru prima data cand fac o varianta Unplugged a unei piese si aveam emotii destul de mari, pentru ca de obicei originalul este cel care primeaza. Totusi, dupa ce am vazut inregistrarea mi-am dat seama ca suna foarte bine in varianta slow si sper ca si fanii mei sa fie de aceasi parere cu mine."
        Va invitam sa ascultati SIANNA - I'M Your Angel (Unplugged Version)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu